Recenzia Assassin's Creed III Remastered Switch: Radosť na cestách, ale riskantná, keď je v doku

Technológie

Váš Horoskop Na Zajtra

Remastrovaná verzia Assassin's Creed III je teraz k dispozícii na Prepínač po tom, čo v marci predtým zasiahli iné platformy. Toto nové vydanie akčného stealth dobrodružstva z roku 2012 z roku 2012 má množstvo obsahu, ktorý si môžete zahrať, no prichádza s niektorými technickými problémami, ktoré by vám mohli priniesť pád na zem, podobne ako série' ikonické skoky na streche.

Vráťte sa k americkej revolúcii na vypínači (Obrázok: Ubisoft)

Odohráva sa v koloniálnom období Spojených štátov v polovici až koncom 18. storočia a hráte za vraha Ratonhnhaké:tona, ktorý musí prekaziť sprisahanie zlých templárov na ovládnutie krajiny počas jej počiatkov. Tu je vývojár Ubisoft vyniká v tom, že znovu vytvára pocit z tohto obdobia a vytvára skvelý svet, ktorý môžete preskúmať, doplnený o niekoľko vystúpení od historických amerických osobností, ako je George Washington.

štátny sviatok uk august

Grafika na Switchi sklamala tento skvelý pocit z obdobia a bráni hraniu, pričom modely sú v niektorých oblastiach veľmi nevýrazné a celá hra má dosť temný vizuál.

Teraz môžete bojovať proti zlým templárom na cestách (Obrázok: Ubisoft)

Občas som mal pocit, že je ťažké dosiahnuť 10 snímok za sekundu, nieto očakávaných 30 snímok za sekundu. Niektoré animácie vyzerajú veľmi zastaralo, čo je škoda. Bolo by pekné vidieť nejaké vylepšenia, pretože by to skutočne zlepšilo hráčsky zážitok pri hraní so Switchom v dokovanom režime. Pri hraní na handhelde si tieto problémy sotva všimnete a vďaka tomu je hra potešením.

Misie sú rovnaké ako v pôvodných hrách a majú veľkú rozmanitosť. Či už odpočúvate rozhovory alebo zbavíte sa niekoľkých stráží pred šialeným vyčíňaním, aby ste vyčistili armádu nepriateľov predtým, ako skočíte z vysokej rímsy, aby ste bezpečne unikli, o zábavné momenty nie je núdza.

Dokovanie konzoly nie je najlepší spôsob hrania (Obrázok: Ubisoft)

Pri prechode prestrihových scén sa vyskytlo niekoľko problémov so zvukom, a hoci som si myslel, že sa to vyrieši samo alebo bude obmedzené na jeden alebo dva momenty v hre, stávalo sa to príliš často a rýchlo zostarlo. Mal som tiež niekoľko veľmi pixelovaných momentov, ktoré zničili ponorenie, ale toto sa objavilo len niekoľkokrát, keď sa toho na obrazovke veľa dialo. Napriek tomu mnoho ďalších podobných hry zvládať takéto veci celkom dokonale.

Celkovo je Assassin's Creed III Remastered veľa zábavy a stojí za to si ho vyzdvihnúť vďaka rôznorodosti obsahu, no nie je bez problémov. Toto nastavenie dodáva vzorcu AC jedinečnú príchuť, ale grafické problémy vás už čoskoro nedonútia siahnuť po tlačidle na snímanie obrazovky Switch. Napriek tomu hra získava bonusové body za to, že si ju môžem užiť na cestách.

Platforma: Switch (predtým vydaná na Xbox One, PS4 a PC)

Cena: 29,99 GBP

daňová úľava Martina lewisa