Recenzia Persona 5 Strikers: The Phantom Thieves sa vracia v akčnom pokračovaní

Technológie

Váš Horoskop Na Zajtra

Obľúbení Phantom Thieves of Hearts sú späť, ale nie takým spôsobom, akým by fanúšikovia Persony očakávali. Tentokrát sa vývojári P-Studio spojili s Omega Force poskytnúť Persone 5 slávnu liečbu Musou, čím sa zrodil spin off Osoba 5 útočníkov .

Persona 5 Strikers znovu dáva dokopy rozhádzanú bandu hrdinov len štyri mesiace po skončení Persona 5. Vynechajúc udalosti z Royal, Phantom Thieves si počas letnej dovolenky dohodnú kemping a na prípravu používajú populárnu aplikáciu s názvom EMMA. Na ceste za zásobami míňajú rastúcu modlu zvanú Alice, ktorá dáva Jokerovi kartičku s požiadavkou, aby zadali kód Wonderland do aplikácie EMMA pre špeciálnu udalosť, ktorú organizuje.

kinsey wolanski finále Ligy majstrov
The NEWSAM hodnotí útočníkov Persona 5 4 hviezdičkami z 5

Persona 5 Strikers mieša veci pre nový pohľad na sériu

Potom sú Joker, Morgana a Ryuji transportovaní do alternatívnej verzie Tokia nazývanej Väzenie – podobne ako Palaces z predchádzajúcich hier. Tu musia bojovať s Shadows a Jail Monarchom, čo je alternatívna verzia Alice, čím sa Phantom Thieves vrhnú do ďalšieho dobrodružstva.

Persona 5 Strikers sa snaží priniesť nové nápady, avšak koncept je stále rovnaký ako v predchádzajúcom hry s antagonistami, ktoré sú dostatočne poškodené na to, aby si vytvorili vlastnú alternatívnu realitu. Je tu však malá zmena, ktorá umožňuje Jail Monarch ovládať ľudí v skutočnom svete, čo núti Phantom Thieves cestovať po Japonsku, aby ich zastavili.

Búrlivý moment bojovej hry

Pôvodné postavy z Persona 5 sa stavajú proti hromadám nepriateľov

Príbeh hry Persona 5 Strikers nie je taký pútavý alebo provokujúci k zamysleniu ako jej predchodcovia, no odklon od tokijského prostredia je pekným krokom, ktorý umožňuje, aby sa do série pridali odvážne nové postavy, akými sú Sophia a Zenkichi.

Nováčikovia v hre Strikers sa môžu občas ocitnúť stratení, pretože existuje množstvo odkazov na príbehy postáv a udalosti z predchádzajúcich hier, ktoré sú len zriedka vysvetlené. Hráči si však aj tak užijú celkový príbeh bez akýchkoľvek predchádzajúcich znalostí, no veľa scénok a vtipov s postavami vám môže prerásť cez hlavu.

Persona 5 Strikers vyzerá úžasne, pričom si zachováva svoj elegantný pútavý štýl a neskutočné farebné schémy s používateľským rozhraním a ponukami, ktoré ma stále zanechávajú v úžase. Každá cutscéna a špeciálny pohyb boli starostlivo premyslené, aby zachytili osobnosť každej postavy. V tomto ohľade sa Strikers stále cítia ako hra Persona a nestratili nič zo svojho šarmu. Niekedy však môže byť ťažké sledovať vaše pohyby medzi tým jasným, okázalým chaosom.

Manchester United číslo 7

Hlasové herectvo je na špičkovej úrovni bez ohľadu na to, pre ktorý dabing sa rozhodnete, čo je pekné, pretože existuje množstvo dlhých scén, ktoré sú stále zábavné. Skupina Strikers zostáva verná svojej forme s vysoko energickým soundtrackom s originálnymi melódiami a remixmi. Aj keď nedosahuje rovnaké úrovne soundtracku Persona 5, stále je na najvyššej úrovni.

Hrdinovia hry stoja proti obrovskému mnohonohému bossovi vyzbrojenému mnohými osami

Súboje s bossmi sú tentoraz iné, no stále udivujú

Výkonovo, od a PS4 z hľadiska hra beží bez námahy rýchlosťou 60 snímok za sekundu, aj keď na mňa útočí viacero nepriateľov naraz, zažil som iba jeden alebo dva poklesy počas 30 hodín hry, čo je fantastické.

Hlavnou črtou každej hry Musou je boj, ale Omega Force a P-studio urobili dobre, že zachovali niektoré prvky zo svojich predchodcov, takže stále pôsobí ako JRPG .

Fanúšikovia si okamžite všimnú zmeny v Infiltráciách, ktoré budú veľmi odlišné od Palácov. V hre Persona 5 sa hráči musia postarať o to, aby spravovali svoju mágiu a zdravie, pričom by mali venovať veľkú pozornosť kalendárnym dňom. Teraz môžu hráči opustiť a vstúpiť do takmer všetkých väzení podľa ľubovôle, bez akýchkoľvek postihov a vaše postavy budú dokonca úplne vyliečené. Nevadí mi tento zmenšený prístup. Tlak môže byť v niektorých častiach znížený, ale hráči sa budú musieť pripraviť na viaceré bitky a poriadne dlhé súboje s bossmi.

Detailný záber na postavu Morgany

Obľúbené postavy ako Morgana sa vracajú

Samotné väzenia nie sú také dômyselné ako paláce, ale stále majú témy, ktoré zodpovedajú Monarchovi. Hlavný cieľ sa však teraz zmenil, pretože hráči nebudú pretekať s časom, aby dosiahli poklad, ale oslobodili od túžby ľudí vo väzení. Hráči budú bojovať cez niekoľko oblastí, aby nazbierali tri jadrá, aby si otvorili cestu predtým, ako sa postavia proti Jail Monarchovi. Príjemným doplnkom je, že väznice sú oveľa väčšie ako paláce a je tu veľa miest na preskúmanie a pokladov, ktoré možno nájsť.

Hráči budú tiež môcť preskúmať rôzne miesta, ktoré Phantom Thieves navštívia na svojom výlete, budú môcť nakupovať predmety a dokonca zbierať informácie o ďalšom cieli. Aj keď každé miesto už nie je také vizuálne vzrušujúce alebo prepracované ako predtým, je pekné, že sa môžete dozvedieť o miestach, ktoré ste navštívili, a zbierať recepty.

Pravdepodobne k veľkému zdeseniu fanúšikov Persona 5 Strikers tiež odstránil systém Confidants, ktorý umožnil protagonistovi budovať vzťahy s inými postavami, aby získal viac schopností a bonusových predmetov. Existuje však systém Bond, ktorý, hoci nie je náhradou za Confidants, umožní hráčom získať individuálne výhody, ako je zvýšenie štatistík a vylepšenia.

Hrdina sa stretne s nepriateľskými strážcami a okrídleným humanoidom podobným sove

Každá postava má jedinečný súbor schopností

Aj keď sa Strikers stále cíti ako hra Persona, urobilo niekoľko veľkých zmien, pričom zameranie sa presunulo na boj, ktorý bol vylepšený. Niektoré z týchto výnimiek vám neuniknú, no nováčikovia by si mali skutočne vyskúšať Personu 5 a Royal, aby zažili to, čo im uniklo.

Boj Persona 5 Strikers nie je jednoducho taký ako v iných Musou hrách, ale je to pekná zmes hack a slash akcie s prvkami RPG. Bitky sa začnú, keď hráči interagujú s nepriateľom, aby sa hráči mohli vyhýbať bitkám, pokiaľ nepomôžu príbehu napredovať.

Ale skvelou vracajúcou sa funkciou je tajný útok, ktorý vám opäť umožní zaútočiť pred začiatkom bitky.

Všetky postavy sa vrátia a dajú sa použiť skoro hneď od začiatku, no nováčikovia v skutočnosti nepoznajú špeciality každej z nich, takže to bude skúška ohňom najmä pre bitky s bossmi.

Hráči si budú môcť zostaviť skupinu zo štyroch postáv a budú sa môcť medzi nimi prepínať za behu, zatiaľ čo ostatné ovláda AI. Každá postava má svoje vlastné špeciálne črty a majstrovské umenie, napríklad Ryuji má silné útoky a Yusuke sa sústredí na pulty.

ufc 244 live stream zadarmo
Hrdina sadne na semafor, aby preskúmal nepriateľov pod sebou

Prvky z predchádzajúcich hier sa vracajú

kedy priatelia opúšťajú netflix

Hoci všetky postavy majú rôzne schopnosti, mám pocit, že možnosť vymieňať si Personas za behu s Jokerom je tá najužitočnejšia schopnosť, pretože vám umožňuje ľahko poraziť celý rad nepriateľov zmenou celej jeho sady zručností. Je to skvelá zručnosť, ale môže to znamenať, že hráči s ním možno budú chcieť zostať počas väčšiny bitiek a nebudú naozaj skúšať ostatných.

Boj bude pozostávať najmä zo spájania komb pomocou tlačidla útoku a ukončenia špeciálnym pohybom. Konečný útok v kombe bude určený tým, koľko útokov pred ním príde. K dispozícii je tiež tlačidlo uhýbania, ktoré je užitočné pri všetkých rýchlych bojoch. Vracia sa mnohé charakteristické pohyby, hráči budú môcť použiť epické útoky Show Time a všetky útoky, keď nepriateľa potácate. Boj sa zastaví iba vtedy, keď hráči aktivujú svoju Personu a vrhnú na Tiene magické kúzlo.

Nepriatelia sú rôzni, pričom väčšina z nich je pomerne nevýrazná - dokonca aj v tvrdom režime. Môžu používať zručnosti a spôsobovať choroby, vďaka čomu bitky v niektorých prípadoch trvajú dlhšie, než je potrebné. Bitky s bossmi sú tiež dosť zdĺhavé kvôli masívnym ukazovateľom zdravia, s ktorými prichádzajú.