Recenzia DOOGEE X95 Pro: Cenovo dostupný smartphone, ktorý spĺňa všetky základné požiadavky

Smartfóny

Váš Horoskop Na Zajtra

DOOGEE X95 Pro

Selected StarSelected StarSelected StarUnselected starUnselected star

Nájsť smartfón, ktorý je cenovo dostupný, ale napriek tomu sa dokáže zhodovať s výkonmi drahých ťažkých váh, sa môže ukázať ako náročná úloha. Je nevyhnutné, aby smartfóny bez ohľadu na cenu ponúkali vždy to najlepšie používateľské prostredie.

Smartfóny na lacnejšej strane môžu slúžiť ako záložný telefón alebo ako prvý telefón pre tínedžerov. Ale vzhľadom na neustále sa vyvíjajúcu krajinu smartfónov budú tieto zariadenia stále musieť vytvárať skvelé obrázky, hrať hry vo vysokej kvalite a ďalšie.

DOOGEE je výrobca telefónov, ktorého cieľom je zhrnúť možnosti smartfónov vyššej triedy do cenovo dostupného modelu. Ich predchádzajúci model DOOGEE X95 sa stretol s pozitívnou odozvou a bol chválený ako odolný a spoľahlivý za úžasne lacnú cenu. Na tento úspech sa chcú pokúsiť skočiť s vylepšenou verziou DOOGEE X95 Pro, ktorá sa môže pochváliť novým dizajnom a vylepšenými funkciami.

Niektoré nové vylepšenia robia z tejto verzie vylepšenie oproti predchodcovi (Obrázok: Doogee)

X95 Pro je obrovský smartfón s rozmermi 16,7 x 7,74 x 0,89 cm. Je to dlhý telefón, ktorý je tenký a váži 176 g, čo na jeho veľkosť nie je také ťažké. Kvalita konštrukcie je robustná, pričom väčšina puzdier je z lesklého plastu, ktorý vyzerá pekne, ale ľahko priťahuje odtlačky prstov. Nepovedal by som, že zostava kričí prémiovo, ale nepociťuje to ani nízky rozpočet. Telefón je dodávaný s flexibilným zadným krytom, ktorý je praktický, pretože znižuje náklady na jeho kúpu a okamžite pomáha chrániť telefón.

X95 Pro má obrovský pomer obrazovky k telu s minimálnymi fazetami, vďaka ktorému je väčší ako väčšina telefónov. Obrazovka má v hornej časti zárez na kvapku vody pre predný fotoaparát, ktorý umožňuje viac miesta na obrazovke, čo je vzhľadom na cenu obrovský bonus. Táto obrovská obrazovka rozhodne umožňuje lepší vizuálny zážitok, ale vzhľadom na väčšiu veľkosť je ťažšie používať ovládacie prvky na obrazovke a bočné tlačidlá, pričom držíte jednu ruku.

Recenzia DOOGEE X95 Pro - cena a kde kúpiť

Nový smartphone DOOGEE X95 Pro si môžete kúpiť u týchto online predajcov:

Tento článok obsahuje odkazy na pobočky, za všetky tržby, ktoré z neho vytvoríme, môžeme dostať províziu. Uč sa viac

Dodáva sa s portom Micro-USB, ktorý sa nemusí nabíjať tak rýchlo ako USB C, ale bol zjavne zahrnutý kvôli zníženiu nákladov. K dispozícii je tiež 3,5 mm konektor pre slúchadlá, čo je pekné, pretože stále verím, že spotrebitelia by nemali byť nútení kupovať prevodníky konektorov pre slúchadlá, ak nemajú prístup k bezdrôtovým slúchadlám. Na zadnej strane telefónu je kruhový náraz, v ktorom je umiestnený trojitý fotoaparát a integrovaný blesk.

Celkovo je X95 Pro slušne vyzerajúcim smartfónom, ktorý sa v skutočnosti necíti tak prémiový ako drahšie smartfóny na trhu, ale napriek tomu sa cíti príjemne. Obrovská obrazovka je bonus, ktorý skutočne pomáha pozdvihnúť váš celkový zážitok. Ľudia s menšími rukami však budú musieť neustále meniť polohu telefónu, aby mali prístup k všetkým tlačidlám.

Ako už bolo uvedené, X95 Pro má masívnu obrazovku s kvapkou vody 6,52 HD+, ktorá je skvelá na streamovanie videa. Farby sú pekné, ale nie také žiarivé ako Apple iPhone alebo Sony Xperia, ale majú rozlíšenie 1520 × 720 a pomer strán 19: 9, čo umožňuje slušnú kvalitu obrazu a to, čo by ste od ceny očakávali. Hlavným problémom je, že displej sa v porovnaní s predchádzajúcim modelom takmer nezmenil, čo je trochu sklamanie. Mám pocit, že spotrebitelia by boli radi, keby rozšírili trochu viac o vyššie rozlíšenie.

live stream chelsea vs frankfurt

Jednoduché, nenáročné zariadenie (Obrázok: Doogee)

DOOGEE X95 Pro prináša späť trojitý zadný fotoaparát, ktorý pozostáva z 13 MP hlavného fotoaparátu, 2 MP portrétneho fotoaparátu a 2 MP teleobjektívu. K dispozícii je tiež predný fotoaparát s rozlíšením 5 MP. Kvalita záberov mierne zaostávala za mojimi očakávaniami, napriek tomu som dokázal zachytiť prijateľné fotografie vo vnútri aj vonku.

Existuje niekoľko rôznych režimov, ktoré dodávajú vašim fotografiám trochu väčšiu hĺbku, pričom najpozoruhodnejšie sú režimy Pro a Night. Predná kamera maximálne využíva režim Beauty, ktorý umožňuje používateľom vylepšiť ich črty tváre. Je to pekná malá funkcia, ktorá môže vašim fotografiám pomôcť vyniknúť.

Doogee X95 Pro v modrej a zelenej verzii

Softvér nie je hladký, ale robí svoju prácu (Obrázok: Doogee)

Jedna z hlavných zmien oproti predchádzajúcemu modelu spočíva v nových hardvérových špecifikáciách. X95 mal 2 GB RAM, 16 GB úložisko bežiace na CPU Mediatek MT6767 so štyrmi jadrami Cortex-A53. To všetko znie fantasticky, ale systém bol dosť pomalý a pomalý aj pre lacný telefón.

Teraz DOOGEE vylepšil X95 Pro o 4 GB RAM a 32 GB úložisko, ktoré beží na CPU Mediatek Helio A20. Na papieri sú znateľné vylepšenia, ale mám pocit, že X95 Pro stále bojuje, najmä pri multitaskingu alebo hraní špičkových hier. Určité oneskorenie nastalo aj pri prehrávaní videa pri 1080p. Tento telefón je v zásade ideálny na ľahké zdvíhanie, ako je napríklad prezeranie webu, počúvanie hudby a fotografovanie, ale pod tlakom sa spomaľuje.

Čítaj viac